my thx to you







Welcome To My BLOGGER , Do read Do follow =,= . Maybe blog aku tak secantek korang , but blog aku dari taste aku and from ape yang 'si dia' suka Okay ?





















































































































































































































































































































































































































































Monday 18 July 2011

Apa aku nak cakap dengan mama erk , Bosan nie !
Berry : Mama , boleh tak mama belikan saya IPAD ?
Mama : Erm , nanti kalau mama free kita keluar pergi tengok-tengok dulu erk . Insyaallah next month kalau free mama belikan !
Berry : Betul ke ma , AWW , thx erk mama ! Sayang mama !
Mama : Kalau nak mintak apa-apa mesti cakap sayang mama , kalau tak dapat nak cium pipi mama pon susah !
Berry : Hehehe ! Tanks mama !

Mama: Ye la , Ye la ! Tapi janji dengan mama exam kene dapat results yang best , kalau tak mama bagi pakai phone blackerry je ! Faham ?
Berry : Alorh , hmmmmm okay-okay !

No comments:

Post a Comment