my thx to you







Welcome To My BLOGGER , Do read Do follow =,= . Maybe blog aku tak secantek korang , but blog aku dari taste aku and from ape yang 'si dia' suka Okay ?





















































































































































































































































































































































































































































Tuesday 19 July 2011

Apa aku nak cakap dengan mama erk , Bosan nie !
Berry  : Mama , boleh tak mama belikan saya IPAD ?
Mama : Apa ? IPAD ?

Berry  : Eh , mama kalau tak boleh tak pe , saya main-main je tadi !
Mama : Hahaha ! Insyaallah kalau bulan depan mama free , mama ajak nurul kita keluar then kita   pergi tengok-tengok dulu ! Kalau da jumpa baru mama belikan ! Eh , main-main je kan ? Erm , kalau main-main tak apa la !
Berry  : Betul ke nie , ma ? Eh , tadi memang la main-main tapi mengharapakan dapat betul-betul IPAD tu ! Hmmmmmmm
Mama : Yelah , yelah !
Berry  : Betul ke nie , ma ?
Mama : Betul la ! Nurul rase mama main-main ke ? Tak kan ! Mama series nie !
Berry  : Ye , mama betul-betul !
Mama : Hah , tau pon !
Berry  : Hahaha , TANKS MAMA !!! SAYANG MAMA !!!
Mama : Yelah , kalau dapat yes sayang mama ! Kalau tak dapat muka cam cuka !
Berry  : Hehehe , tanks erk mama ! Sayang sangat kat mama !

No comments:

Post a Comment